منو

طراحی و برنامه نویسی وبسایت

توسط

تیم اکبری فوندیشن (لینک تماس)

شیشه اتومبیل تویوتا هایلوکس

شیشه اتومبیل تویوتا هایلوکس

اطلاعات خرید

شیشه اتومبیل تویوتا هایلوکس

قیمت: تماس بگیرید

وضعیت: موجود است

نصب در محل: تماس بگیرید

تلفن تماس: ۰۹۱۲۱۰۵۵۴۰۱

توضیحات

تویوتا هایلوکس (به ژاپنی: トヨタ・ハイラックス، ژاپنی لاتین: Toyota Hairakkusu) یک خودروی پیکاپ است که در هشت نسل توسط ابرشرکت تویوتا تولید و به بازار عرضه می‌شود. این خودرو به عنوان وانت یا پیکاپ در سایزهای گوناگون تولید می‌گردد؛ ولی می‌توان آن را در انواع و کاربری‌های مختلف پیکربندی نمود.

این پیکاپ ژاپنی، در اکثر بازارها با نام هایلوکس فروخته می‌شود، اما از سال ۱۹۷۲ به تویوتا پیکاپ در بازار آمریکای شمالی تغییر نام داد، تا اینکه سرانجام در سال ۱۹۹۵، تویوتا، مدل تاکوما را جایگزین هایلوکس برای تولید و فروش در بازار ایالات متحده کرد و از سال مذکور تاکنون تویوتا، برنامه‌ای برای فروش و عرضه تویوتا هایلوکس در بازار آمریکای شمالی نداشته‌است.

از زمان عرضه نسل چهارم در سال ۲۰۰۴، هایلوکس از پلتفرم شاسی بلند تویوتا فورچونر و مینی‌ون تویوتا اینووا استفاده می‌کند و از شاسی نردبانی IMV بهره می‌برد.

منبع: ویکی‌پدیا

شیشه اتومبیل صفری: خدمات فروش، نصب و ترمیم شیشه Toyota Hilux

شیشه اتومبیل صفری یکی از معتبرترین مراکز خدماتی در زمینه تعویض و تعمیر شیشه خودرو است. این مرکز خدمات فروش، نصب و ترمیم شیشه تویوتا هایلوکس را نیز ارائه می‌دهد.

شیشه اتومبیل صفری از بهترین و باکیفیت‌ترین شیشه‌های موجود در بازار استفاده می‌کند. این مرکز همچنین دارای کادری مجرب و متخصص است که می‌توانند خدمات مورد نیاز شما را با دقت و سرعت بالا انجام دهند.

اگر به دنبال خدمات فروش، نصب و ترمیم شیشه تویوتا هایلوکس هستید، می‌توانید به شیشه اتومبیل صفری مراجعه کنید.

لینک تماس با ما


تگ‌های نوشته